Značka Levi’s (www.levi.com) představila 6. července 2011 první globální kreativní platformu a marketingovou kampaň ve své 138leté historii. GO FORTH, výzva k pozitivním změnám ve světě, koresponduje s pocity moderního spotřebitele: nežijeme v jednoduché době, ale je to naše doba – NOW IS OUR TIME.
Po celou historii značky Levi’s® – od kulturní rebelie mládeže 50. a 60. let až po revoluci v informačních technologiích nového milénia – byly džíny Levi’s® uniformou pokroku. GO FORTH vzdává hold dědictví značky a oslavuje dnešní průkopníky, pracující na nové, lepší budoucnosti. Nová globální platforma staví na úspěšných marketingových kampaních značky v USA v letech 2009 a 2010 a na celosvětových průzkumech, potvrzujících, že dnešní mládež věří, že změna světa k lepšímu je na ní.
„Mladistvý optimizmus a energie jsou jádrem naší DNA a toto zastřešující téma oslovuje lidi na celém světě,“ říká Robert Hanson, globální prezident značky Levi’s®. „GO FORTH je víc než jen pouhý marketingový nápad. Je to také velká výzva, protože dnes víc než kdy jindy, svět potřebuje lidi s průkopnickým duchem, kteří pořád věří, že vše je možné. Síla dnešní mládeže je v jejím optimizmu.“
Představení globální kreativní platformy je vyvrcholením několikaletého omlazování značky Levi’s®, která v předchozích letech představila revoluční inovace v pánských i dámských kolekcích a omladila své prodejny s cílem oslovení nové generace zákazníků Levi’s®.
Globální integrovaná marketingová kampaň GO FORTH bude odstartována počátkem srpna. Návštěvníci předního evropského veletrhu módy Bread & Butter mají možnost seznámit se s kampaní v tomto týdnu v ulicích Berlína. Zákazníci na celém světě budou mít později možnost zapojit se přímo do průkopnického vytváření pozitivních změn prostřednictvím digitální části programu, podporujícího globální udržitelný rozvoj. Zásady GO FORTH budou také inspirovat vývoj produktových řad Levi’s® pro rok 2012 a další.
GO FORTH ožívá v Berlíně
Návštěvníci Berlína mohou v době od 7. července do 18. srpna navštívit workshop společnosti Levi's® věnovaný tisku. Workshop je bezplatný, otevřený pro veřejnost a je oslavou umění tisku a berlínské dynamické a kreativní komunity. Koná se v bývalé městské mincovně „Alte Münze“ v blízkosti klíčových turistických atrakcí, jako je Alexanderplatz a „Museumsinsel“ v centru Berlína. Nabízí celou řadu každodenních praktických aktivit, společných projektů, výstavy a vzdělávací semináře věnované umění tisku a grafiky. Návštěvníci mohou využívat nejmodernější techniku a tablety pro kreativní kreslení od renomované specializované prodejny Rainer Schnell a vlastnoručně tisknout na trička, vyrábět své vlastní pohlednice a digitální umělecká díla. Levi's® Print Workshop je čtvrtým ze série workshopů na téma umění a řemesla a navazuje na úspěch workshopů o tisku, fotografii a filmu v San Franciscu, New Yorku a Los Angeles. Jde o první Levi's® Print Workshop v Evropě.
Kolekce Levi’s®
Pocit optimizmu a mladistvé energie GO FORTH se projevuje v kolekci Levi’s® pro podzim 2011, která bude k dostání na sklonku léta a je oslavou výjimečného zpracování, důrazu na detail a inovace ve střizích, povrchové úpravě a materiálech. Kolekce je ztělesněním amerického stylu, od drsného přes rafinovaný až po rebelský.
Klíčovými střihy pro muže je slim, skinny a rovné, dole se zužující džíny. Kolekce se také dívá na povrchovou úpravu džín přes filtr udržitelného rozvoje a představuje nové inovace, založené na konceptu povrchové úpravy džín Water<Less™. Pro zlepšení vzhledu džín a rafinovaný vzhled je využíván stonewashing, ruční obrušování a kombinace pryskyřic a vosků.
Dámská kolekce pro podzim rozšíří systém střihů Levi’s® Curve ID, který byl představen na podzim loňského roku. Tento revoluční systém střihů džínů je založen na tvaru ženského těla, a ne na velikosti. Systém byl vytvořen na základě studie více než 60 tisíc skenů ženských těl a také jako odpověď na požadavky žen, které si stěžovaly, že nemohou nalézt správné džíny pro své jedinečné křivky těla.
Prodejny Levis najdete např. v Brně, v Praze a spoustě dalších měst