Speciální srpnová kolekce s.Oliver Šmoulové bude představena při příležitosti premiéry velkofilmu Šmoulové ve 3D.
Taťka Šmoula, Šmoulinka, Šmoulíček … Vzpomínáte si? Malí modří hrdinové, kteří od osmdesátých let prostřednictvím televizního seriálu, knížek i dalších reklamních předmětů doprovázejí nově vyrůstající generace nejen u nás, ale i v zahraničí. Tento animovaný seriál, původně komiks, světového významu je dílem belgického kreslíře Peya a odehrává se ve středověké Evropě. Letos v srpnu má být dokonce představen celovečerní film Šmoulové ve 3D provedení od režiséra Raja Gosnella. Originální bude nejen ztvárnění ve 3D, ale také samotný příběh, Šmoulové se totiž ocitnou v ruchu amerického velkoměsta New York, se kterým se budou muset vypořádat.
Kromě filmu se s motivy modrých skřítků budete moci potkat také v prodejnách módní značky s.Oliver. Speciální kolekce pánských i dámských triček s motivy šmoulích hrdinů se v obchodech s.Oliver objeví 4. srpna 2011 a k dostání bude minimálně do 20. srpna 2011 či do vyprodání zásob. Premiéra velkofilmu by v ČR měla proběhnout 11. 8. 2011.
Trička s motivy Šmoulů
Šmoulí kolekce módní a lifestylové značky s.Oliver vznikla ve spolupráci s Universal Music / Bravado a v srpnu nabídne pohodlná bavlněná trička s krátkým rukávem v dámském i pánském provedení. Jednoduché střihy tmavších i světlých odstínů s potisky šmoulích postaviček doplní šmoulí hlášky z úst Taťky Šmouly, Malíře, Koumáka či Šmoulinky. Setkáte se například s hláškami “Smurf up your life”, “Don’t worry be smurfy” anebo “I’m the sweetest”.
Nebojíte-li se veselých motivů, pak vás šmoulí kolekce s.Oliver určitě potěší. Dámské i pánské tričko z kvalitního materiálu navíc pořídíte za příznivou cenu 549,–.
Více informací o módní značce s.Oliver včetně přehledu prodejen naleznete na www.soliver.cz anebo můžete navštívit Facebook s.Oliver www.facebook.com/s.Oliver.cz.
O společnosti s.Oliver
Společnost s.Oliver Bernd Freier GmbH & Co. KG, přední módní a lifestylová firma, byla založena před více než 40 lety Berndem Freierem, který v roce 1969 v německém městě Würzburg otevřel první maloobchodní prodejnu „Sir Oliver“ o rozloze 25 m2. V Německu firma sídlí dodnes, centrála s.Oliver se nachází ve městě Rottendorf. Během několika desítek let se firma stala jedním z předních módních výrobců působících nejen v Německu, ale i po celé Evropě.
Módní a především také lifestylová značka s.Oliver pro ženy i muže zahrnuje celkem 10 segmentů a výrobních řad, počínaje dětmi inspirovanou řadou s.Oliver Junior a konče prémiovou řadou s.Oliver Selection. Kromě vlastní značky firma nabízí také 11 lifestylových řad s produkty od licenčních partnerů. V ČR se setkáme s produktovými řadami: QS by s.Oliver, odvážnou a spontánní módou pro mladé, s.Oliver Casual, sportovně elegantní módou s vysokým komfortem nošení, doplňky s.Oliver Accessories a od března 2011 nově také s řadou s.Oliver Selection, elegantní a zároveň pohodlnou business módou.
Prostřednictvím 183 vlastních prodejen, 312 partnerských prodejen, 2.347 obchodů a 2.642 prodejních ploch firma působí ve 30 zemích světa. Každoročně rostoucí obrat firmy se 6.470 zaměstnanci, z toho 4.670 pouze v Německu, vyšplhal mezi roky 2008 a 2009 na 1,16 miliard Eur. Od srpna 2006 značku s.Oliver mediálně podporovala po dobu téměř dvou let zpěvačka Anastacia. V roce 2009 byla v ČR, po distribuci značky prostřednictvím franšízy, založena samostatná pobočka s.Oliver CZ s.r.o. spadající přímo pod německou centrálu. Kromě 12 vlastních prodejen pořídíte výrobky s.Oliver ve více než 30 partnerských obchodech po celé ČR.
www.soliver.com a www.facebook.com/s.Oliver.cz