GUESS a Calvin Klein už i ve Fashion Areně!

GUESS a Calvin Klein už i ve Fashion Areně!

Americké módní značky GUESS a Calvin Klein, které mají své obchody na vyhlášených nákupních třídách, jako je třeba pražská Pařížská či Příkopy, otevřely nyní svůj obchod v pražském outletovém centru Fashion Arena.

Letos slaví značka GUESS 30 výročí od svého vzniku – založili ji bratři Paul a Maurice Marciano, kteří pochází ze země elegantní módy – Francie. GUESS, původně zaměřený převážně na džínovou módu, již léta nabízí oblečení i z jiných materiálů a dále doplňky – kabelky, peněženky, pásky nebo hodinky. Jedinečná a nespoutaná americká móda je reprezentována řadou Guess Jeans, sexy módu pro ženy i muže pak přináší kolekce Guess by Marciano.

GUESS a Calvin Klein už i ve Fashion Areně! (http://blog.mapaobchodu.cz)

Calvin Klein, americký módní návrhář a rovněž průkopník džínové módy, kterou dokonce jako první přenesl i na přehlídková mola, navrhuje své oděvy v jednoduchém stylu, při tom se řídí aktuální náladou, image a životním stylem. Kolekce Calvin Klein Jeans přinášejí moderní pánské, dámské i unisex oblečení jednoduchého designu a perfektně padnoucích střihů. V sortimentu outletového obchodu Calvin Klein Jeans najdete i stylové doplňky, jako jsou kabelky, pásky a boty, dále pak hodinky, šperky nebo parfémy a v neposlední řadě i po celém světě oblíbené spodní prádlo řady Calvin Klein Underwear.

GUESS a Calvin Klein už i ve Fashion Areně! (http://blog.mapaobchodu.cz)

Zásadní odlišnost Fashion Arena Outlet Center od jiných nákupních a obchodních center spočívá v garanci vždy výhodných cen. Veškeré ceny jsou standardně ve všech obchodech minimálně o 30 % nižší oproti původním/dopo­ručeným maloobchodním cenám. Obchody pak nabízejí další akce a slevy, tak aby co nejrychleji doprodaly své skladové zásoby. Každý zákazník má možnost provést si cenové srovnání přímo v místě prodeje – zboží je označeno cenou původní a cenou outletovou. Dodržování cenových pravidel centrum pravidelně kontroluje.

Outletové obchody mají dnes již své pevné místo v prodejním systému značek, zejména značek v oblasti textilního průmyslu a obuvi. Do outletových obchodů se dostávají zbylé kolekce ze standardních obchodů a nadvýroba. Někdy dokonce značky pro outletové obchody vyrábějí speciální kolekce složené z těch nejpopulárnějších kousků. Úkolem outletového obchodu je prodat tyto zásoby, proto nabízejí výrazné slevy oproti cenám původním. Na zboží v outletových obchodech se vztahují stejné garance a záruční podmínky jako na zboží v klasických obchodech.

Fashion Arena Outlet Center dnes navštěvuje téměř každý druhý obyvatel Prahy ve věku 15–65 let, každý třetí Středočech. Stále více obyvatel České republiky, ale i zahraničních turistů zařadí při návštěvě Prahy nákupy ve Fashion Areně do programu svého pobytu.

Zdroj: http://www.mapaobchodu.cz/…-sterboholy/

Fotografie dodává Thinkstock.

Ochrana osobních údajů